نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

سرانجام زمان دقیق عرضه ی گلکسی نوت 7 اعلام شد!

گلکسی نوت 7 سامسونگ
تاکنون شایعات زیادی در رابطه با نامگذاری گوشی جدید سامسونگ به گوش رسیده، نظیر این که قرار است نام این گوشی جدید از گلکسی نوت 6 به گلکسی نوت 7 تغییر کند. اکنون زمان آن رسیده که به شایعات پایان دهیم و این گوشی هوشمند را گلکسی نوت 7 (Galaxy Note7) بنامیم.
بنابر اخبار موثق، سامسونگ قرار است دوم ماه آگوست 2016 در نمایشگاه Alice Tully Hall واقع در نیویورک از گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 7 اج رونمایی کند.
گوشی هوشمند جدید سامسونگ را صفحه نمایش منحنی 5.8 اینچی QHD، پردازنده ی Snapdragon 823 یا Exynos، اسکنر عنبیه، بدنه ی مقاوم در برابر آب (IP68)، پورت USB از نوع C و باتری 4000 میلی آمپر همراهی می کند. همچنین برای بالا بردن کارایی این گوشی، گلکسی نوت 7 به اپلیکیشن Samsung Focus مجهز شده است.

نمایندگی رسمی سامسونگ

گلکسی اس 8 با کیفیت تر از دو پرچمدار قبلی!

با آن که زمان زیادی از عرضه ی دو پرچمدار سامسونگ (Galaxy S7, Galaxy S7 edge) نگذشته، این شرکت کره ای در صدد تولید Galaxy S8 با صفحه نمایش 5.5 اینچی و 4K UHD است. سامسونگ با تولید صفحه نمایش هایی با کیفیت 4K UHD، علاوه بر اینکه افتخار تولید آن را به نام خود ثبت می کند تغییرات قابل توجهی نیز در کیفیت VR ایجاد می کند.

گلکسی اس 8 سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه SID 2016، صفحه نمایش 5.5 اینچی و 4K UHD با 806 ppi را به نمایش گذاشت و در همین راستا تحلیلگران بازار بر این باورند که افزایش نرخ بازده این صفحه نمایش در ماه های آتی، سامسونگ را در استفاده از آن درGalaxy S8 قادر خواهد ساخت.
بد نیست بدانیم که سامسونگ از دو سال پیش با عرضه ی Galaxy S3 با صفحه نمایش HD، Galaxy S4 و Galaxy S5 با صفحه نمایش  full HD، Galaxy S6 و Galaxy S7 با صفحه نمایش Quad HD کیفیت صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود را بهبود بخشیده و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد انتظار می رود که شاهد Galaxy S8 با صفحه نمایش 4K UHD باشیم.

نمایندگی رسمی سامسونگ

Gear Fit 2 سامسونگ به بازار آمد!

طرفداران ساعت های هوشمند سامسونگ از این پس می توانند در برخی کشورها از قبیل: آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، فرانسه و استرلیا، گیر فیت 2 (Gear Fit2) را خریداری کنند. به گفته ی مقامات این کمپانی کره ای، این ساعت جدید به زودی در بازارهای سرار دنیا قابل دسترسی خواهد بود.
Gear Fit 2 سامسونگ به لطف داشتن GPS و سنسور ضربان قلب، ساعتی منحصر به فرد برای اندازه گیری فعالیت هایی نظیر تناسب اندام است .  این ساعت قادر است به صورت خودکار فعالیتی که کاربر در حال انجام دادن است را تشخیص دهد و آن را بررسی کند. Gear Fit 2 سامسونگ را صفحه نمایش منحنی 1.5 اینچی Super AMOLED همراهی می کند و می تواند نقش یک مدیاپلیر قدرتمند را ایفا کند  و  یا تبدیل به برنامه ای شود که کنترل فعالیت های فیزیکی شما را بر عهده بگیرد. (S Health).
Gear Fit 2 با گوشی های هوشمندی که دارای اندروید 4.4 یا بالاتر و حداقل 1.5 گیگابایت RAM هستند، سازگاری دارد . این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و صورتی موجود است و قیمت آن به بازار کشور مورد نظر بستگی دارد. 

نمایندگی رسمی سامسونگ

گیر فیت 2 سامسونگ

عرضه ی تلویزیون های QLED تا دو سال آینده

تلویزیون های SUHD سامسونگ
به گزارش خبرگزاری Business Korea، سامسونگ اولین سری تلویزیون های QLED خود را تا دو سال آینده روانه ی بازار خواهد کرد. چندی پیش Samsung Display که بازوی اصلی کمپانی کره ای سامسونگ در زمینه توسعه ی فناوری های مربوط به نمایشگرهاست، تولید صفحه نمایش های LCD را متوقف و اعلام کرده سامسونگ بعد از این تلویزیون های OLED تولید نخواهد کرد و به جای آن از تکنولوژ یQLED بهره خواهد برد.
نسل کنونی تلویزیون های SUHD کوانتوم دات سامسونگ جهت روشنایی بخشیدن به پیکسل ها نیازمند نور پس زمینه ای جداگانه هستند، این در حالی است که تکنولوژی QLED به کار گرفته شده در نسل بعدی تلویزیون های سامسونگ، ترکیبی از فناوری های OLED و کوانتوم دات به حساب می آید بنابراین نیازی به نور پس زمینه ای مجزا نیست. علاوه بر این، پنل های QLED در مقایسه با پنل های OLED ماندگاری بیشتر و هزینه های مصرفی کمتری دارند.
جیسون هارت لاو، مدیرعامل شرکت Nanosys، که یکی از بهترین تولیدکننده های پنل QLED در دنیاست، اظهار داشته: " ما هم اکنون در حال توسعه ی ابزارها و مواد لازم برای تولید انبوه QLED ها هستیم و تلویزیون های مرتبط به این پنل ها ظرف سه یا پنج سال آینده راهی بازار خواهند شد.»

نمایندگی رسمی سامسونگ

نسخه جدید گلکسی S7 سامسونگ با تم Injustice

سامسونگ به صورت رسمی اعلام نمود که گوشی گلکسی S7 اج به تعداد محدود و با لوگوی مخصوص بازی Injustice  تولید می شود. این گوشی کاملا مشکی بوده و برخی اجزای آن و همچنین لوگوی Batman در قسمت پشتی گوشی، طلایی می باشد.

گلکسی اس 7 سامسونگ با تم اینجاستیس

سامسونگ این نسخه را برای طرفداران بازی Injustice  عرضه کرده و طبق انتظاراتش در نشستی خبری، همیشه در صدد فراهم آوردن بهترین امکانات برای کاربران و علاقمندان به بازی های گرافیکی مخصوص گوشی بوده است.
در این پکیج علاوه بر گوشی، هدست Gear VR و اشتراک رایگان بازی Injustice و همچنین خدمات ویژه کمپانی Oculus برای هدست VR نیز وجود دارد. البته محتویات این پکیج بسته به نوع بازار و توزیع کنندگان آن ممکن است متفاوت باشد. این محصول در اوایل ماه ژوئن و در کشورهایی مثل چین، سنگاپور، کره، امریکای لاتین و روسیه عرضه خواهد شد. 

نمایندگی رسمی سامسونگ