نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

مقایسه دوربین s23 با a54

در این مطلب به مقایسه گوشی S23 FE با گلکسی A54 سامسونگ می پردازیم تا ببینیم کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد.

مقایسه دوربین S23 FE با A54 سامسونگ

دوربین اصلی و اولترا واید در هر دو گوشی یکسان است و تفاوت در دوربین ماکرو a54 و تله فوتو s23 fe می باشد. ممکن است با خود فکر کنید دوربین سلفی a54 بهتر است اما اینطور نیست. امروزه تعداد مگاپیکسل بالا به معنی دوربین بهتر نیست بلکه اندازه سنسور است که تعیین کننده کیفیت عکس است و طبق تجربه کاربران، عملکرد دوربین گوشی اس 23 اف ای در نور کم بهتر می باشد

مقایسه باتری S23 FE با A54 سامسونگ

باتری گوشی A54 سامسونگ 5000 میلی آمپر و باتری گوشی s23 fe سامسونگ 4500 میلی آمپر می باشد و هر دوی آن ها از فست شارژ 25 واتی پشتیبانی می کنند. با توجه به مطالب ذکر شده باتری a54 هم سرعت شارژ بهتری دارد و هم شارژ را مدت بیشتری نگه میدارد و در صورت استفاده استفاده معمولی، باتری این گوشی می تواند ا الی 1/5 روز شارژ را نگه دارد.

مقایسه پردازنده S23 FE با A54 سامسونگ

گوشی a54 مجهز به پردازنده اگزینوس 1380 است از طرف دیگر گوشی S23 FE با دو پردازنده  اسنپدراگون و اگزینوس تولید و عرضه شده است که  هردو پردازنده بسیار قدرتمند بوده و می توانند بازی های گرافیکی و برنامه های سنگین را سریع و بدون لگ اجرا کنند. هر دو مدل دارای پردازنده قوی هستند اما اگر به بازی با گوشی علاقه مندید گوشی s23fe گزینه مناسب تری برایتان است.

مقایسه نمایشگر S23 FE با A54 سامسونگ

با توجه به مقایسه Galaxy S23 FE و Galaxy A54 از نظر صفحه نمایش، هر دو گوشی به صفحه نمایش ‌های بسیار باکیفیت و واضحی مجهز شده‌اند که می ‌توانند نیاز اکثر کاربران را برطرف کنند. با این حال، گوشی s23 fe در بخش روشنایی صفحه نمایش عملکرد بهتری نسبت به گوشی a54 دارد، اگرچه اختلاف آنها زیاد نیست. 

گوشی A54 بهتر است یا S23 FE سامسونگ

گوشی s23 FE برنده است چرا که با برخورداری از قابلیت های پرچمداران، صفحه نمایش روشن ‌تر، سخت افزار بهتر ، دوربین قدرتمند تر و از همه مهم ‌تر، قیمت ارزان ‌تر نسبت به خانواده اس 23 ، ارزش خرید بالایی دارد. با این حال، گوشی A54 نیز عملکردی بی نظیر در اجرای برنامه ها دارد و از باتری قدرتمندی برخودار می باشد و می توانید با خرید گوشی a54 به تمامی نیازهای خود پاسخ دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.