نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

سامسونگ باز هم اپل را شکست داد!

گلکسی اس 7، آیفون 6 اس را شکست داد
آخرین گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی اس 7 نسبت به آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در بازار آمریکا فروش بیشتری داشته که این می تواند خبر جالبی برای طرفداران سامسونگ باشد.
بر اساس این گزارش 16 درصد کاربران، گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را خریداری کرده اند، این در حالیست که سهم آیفون 14.6 درصد بوده است. بد نیست بدانیم گلکسی اس 7 حدود شش ماه پس از آیفون 6 اس به بازار عرضه شد با این حال در این مدت زمان کم توجه عموم را به خود جلب کرده است.
هم اکنون سامسونگ تا پایان ماه مه 2016 با 37 درصد نسبت به اپل با 29 درصد، سهم بیشتری از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده است. این میزان نشانگرکیفیت عالی گلکسی اس 7 و اهمیت آن در نگاه خریداران است.
امیدواریم با عرضه ی گلکسی نوت 7 در ماه آگوست، سامسونگ سهم بیشتری از بازار سرار دنیا را به خود اختصاص دهد.
عضویت در کانال تلگرام:

اپلیکیشنی جدید برای کاربران گیر اس 2

سامسونگ در جشنواره ی CES  در ماه ژانویه، گزارش هایی در رابطه با بروزرسانی اپلیکیشن های موجود در ساعت هوشمند گیر اس 2 ارائه داد. اکنون این کمپانی کره ای اپلیکیشن iHeartRadio را به صورت رسمی بر روی ساعت هوشمند خود قرار داده است.
به واسطه ی این اپلیکیشن، کاربران می توانند تنها با چرخش قاب ساعت بدون نیاز به گوشی به جدیدترین برنامه ها و پادکست های رادیو گوش دهند.
اگر مایل به نصب این اپلیکیشن بر روی ساعت هوشمند خود هستید می توانید به منوی برنامه ها وارد شده، گزینه ی Samsung Gear Apps را انتخاب کرده، بر روی گزینه ی جست و جو عبارت ‘iHeartRadio’ را وارد کرده، و از میان لیستی که مقابلتان قرار میگیرد این برنامه ی جذاب را انتخاب و نصب کنید. بعد از چند لحظه ی کوتاه پیامی مبنی بر پایان دانلود و آمادگی برنامه برای استفاده به شما ارسال خواهد شد.

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g

گلکسی اس 8 به قابلیت Smart Glow مجهز خواهد شد

به تازگی در خبر های قبلی در رابطه با قابلیت Smart Glow صحبت کردیم. گرچه انتظار می رود گوشی های جدید سامسونگ از این پس به این قابلیت مجهز باشند، اما گلکسی جی 2 2016 سامسونگ اولین گوشی از این کمپانی کره ای است که قابلیت Smart Glow در آن تعبیه شده است.

قابلیت Smart Glow درگلکسی جی 2 2016 سامسونگ

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، این قابلیت دور لنز دوربین اصلی گلکسی جی 2 2016 قرار گرفته که با رنگ های متفاوت تماس های ورودی، پیام ها و وضعیت باتری را اطلاع رسانی می کند. همچنین این قابلیت در هنگام ثبت عکس های سلفی نیز به کمک کاربران می آید.
ویژگی های جدید Smart Glow اطلاعاتی در رابطه با وضعیت هوا و همچنین ضربان قلب است که گلکسی جی 2 2016 شامل این دو ویژگی نمی باشد. سامسونگ قرار است در گوشی های بعدی خود مانند گلکسی اس 8 از تمامی ویژگی های Smart Glow بهره گیرد.
بنابر منابع خبری این هفته از گلکسی جی 2 2016 در هند رونمایی خواهد شد.

 

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:


گلکسی جی 2 2016 سامسونگ

گلکسی جی 2 2016 سامسونگ

برترین گوشی های هفته

برترین گوشی های هفته
سامسونگ به دلیل تولید گوشی های هوشمند با کیفیت فوق العاده همواره جزئی از برند های پرطرفدار در میان کاربران بوده است. علاوه بر دو پرچمدار جدید سامسونگ که چند ماهی از زمان عرضه ی آن ها به بازار می گذرد، گوشی های سری جی نیز طرفداران خاص خود را  دارند.
طبق بررسی های انجام شده در میان 10 گوشی برتر هفته، سامسونگ 6 جایگاه را به خود اختصاص داده است! در این رده بندی، گلکسی جی 7 2016 (Galaxy J7 2016) در رتبه ی دوم، گلکسی اس 7 (Galaxy S7) در رتبه ی پنجم، گلکسی جی 5 (Galaxy J5) در رتبه ی ششم، گلکسی جی 3 2016 (Galaxy J3 2016) در رتبه ی هفتم، گلکسی جی 7 (Galaxy J7) در رتبه ی هشتم و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) در رتبه ی نهم قرار گرفته اند.

نمایندگی رسمی سامسونگ 

عضویت در کانال تلگرام:

 

گلکسی جی 7 2016

رونمایی از پنل گلکسی نوت 7

در خبر های قبلی به وجود اسکنر عنبیه در گلکسی نوت 7 اشاره کردیم و اکنون تصاویر بدست آمده از پنل جلویی این گوشی هوشمند وجود این تکنولوژی نوین را تایید می کنند. علاوه بر وجود اسکنر عنبیه، این تصاویر گواه بر اندازه ی 5.8 اینچی صفحه نمایش و همچنین دو لبه ی منحنی آن نیز هستند.
اگر این پنل را با پنل گلکسی نوت 5 مقایسه کنید متوجه وجود تفاوت هایی در قسمت بالایی این دو گوشی خواهید شد که این دقیقا همان جاییست که قرار است اسکنر عنبیه قرار بگیرد.
گلکسی نوت 7 اولین گوشی سامسونگ است که به تکنولوژی اسنکر عنبیه مجهز شده است و انتظار می رود از آن در نسل بعدی گوشی های سامسونگ نیز استفاده شود.

نمایندگی رسمی سامسونگ

عضویت در کانال تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/B-qa_TwjDr2UWXdo9hph_g

اسکنر عنبیه در گلکسی نوت 7