نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش تلویزیون با کیفیت بالا و قیمت مناسب

آیا به دنبال تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسب می گردید؟


نمایندگی ما امکان خرید اقساطی تلویزیون های با کیفیت سام الکترونیک را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

لازم به ذکر است که کلیه تلویزیون های سام دارای گارانتی سام سرویس می باشد.

قبل از هر توضیحی راجع به تلویزیون سام الکترونیک ابتدا به معرفی برند سام الکترونیک می پردازیم.

معرفی برند سام الکترونیک:

با توجه به تاثیر تحریم ها به ورود کالا به کشور ،متاسفانه ورود محصولات  سامسونگ نیز با محدودیت مواجه شد.این تحریم ها باعث شد که مقدار  لوازم خانگی سامسونگ در کشور نتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد به همین دلیل برند های داخلی مانند سام  دست بکار شدند تا جای خالی لوازم خانگی سامسونگ را در بازار پر کنند.

در سال های گذشته سامسونگ و ال جی قطعات مورد نیاز خود را برای ساخت محصولاتشان،از شرکت های دیگر خریداری کرده و به ایران ارسال می کردند اما در حال حاضر ،سام این قطعات را به صورت مستقیم خریداری کرده و مونتاژ می کند.بنابراین در پاسخ به سوال شما که پس تلویزیون سام ساخت کجاست؟باید بگوییم که در داخل کشور مونتاژ می شود.باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که شرکت چینی سام  که قطعات مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی سام را از آن تهیه می کنند

یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده قطعات لوازم خانگی است که طرف قرارداد بسیاری از کارخانجات در اروپاست .

 حال به سراغ تلویزیون سام می رویم.

معرفی تلویزیون سام الکترونیک:

یکی از مهم ترین ویژگی تلویزیون سام هوشمند بودن آن است. در واقع سام از ویژگی  های اسمارت متعددی  در مدل های مختلف تلویزیون  استفاده کرده است.

همچنین تلویزیون  سام در ابعاد مختلف 39،43،50،55و 58 وجود دارد.

در بسیاری از تلویزیون های سام از صفحه نمایش LED استفاده شده و کیفیت تصویر در برخی از مدل ها تا دو میلیون پیکسل هم می رسد.

از نمونه کیفیت تلویزیون سام می توانیم به سیستم پخش صدای دالبی اشاره کرد که مرزهای موجود میان بیننده و تصویر را از میان بر میدارد  و خود را در فضایی سینماتیک و واقعی احساس می کنید.

 برای خرید تلویزیون و محصولات سامسونگ  به سایت رسمی ما مراجعه نموده و محصول دلخواه خود را به صورت نقد یا اقساط 12 ماهه خریداری نمایید.