نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ

فروش کلیه محصولات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ

قابلیت Smart Glow در سری 2016 گلکسی جی 2

قابلیت Smart Glow در گوشی های سامسونگ
سامسونگ که هم اکنون پرطرفدارترین برند در اروپا،آمریکا  و حتی آسیا شناخته شده است، در پی حفظ جایگاه خود ویژگی های جدیدی به محصولاتش از جمله گوشی های هوشمند اضافه کرده است. قابلیت Smart Glow ویژگی جدیدی است که سامسونگ از آن در سری 2016 گوشی های Galaxy J2 بهره گرفته است. بد نیست بدانیم Smart Glow به کار گرفته شده در Galaxy J2 2016 با آنچه قبلا در رابطه با آن شنیده ایم متفاوت است.
این قابلیت که در لنز دوربین اصلی تعبیه شده سه عملکرد مفاوت دارد. Smart Glow قادر است کاربران را از انواع اعلانات و هشدارها باخبر سازد، علاوه بر این امکان کمک گرفتن از آن در هنگام عکاسی نیز وجود دارد . نکته ی قابل توجه این است که کاربران می توانند برای مخاطب مورد نظر خود رنگ چراغ ال ای دی خاصی را تنظیم کنند تا به هنگام تماس ورودی بدون نگاه کردن به صفحه نمایش متوجه مخاطب خود شوند.
یکی از هشدارهای گوشی که Smart Glow وظیفه ی اطلاع رسانی آن را بر عهده دارد، وضعیت باتری است که می تواند بر اساس رنگ مورد علاقه ی کاربران تنظیم شود. این قابلیت به هنگام ثبت عکس های سلفی نیز به کمک شما می آید، به گونه ای که به هنگام تشخیص چهره رنگ ال ای دی به آبی تبدیل شده و بعد از دو ثانیه عکس شما را ثبت می کند.
Weather ring و Health ring ویژگی های دیگری هستند که به قابلیت های قبلی Smart Glow اضافه شده اند . زمانی که گوشی خود را تکان دهید وضعیت هوا را به واسطه ی چراغ ال ای دی تشخیص خواهید داد، به عنوان مثال رنگ زرد نشانگر روز آفتابی خواهد بود. Health ring نیز با اندازه گیری ضربان قلب و نمایش آن توسط چراغ ال ای دی کاربر را از وضعیت سلامت خود آگاه می کند.
تمامی موارد گفته شده قابلیت های جدیدی از Smart Glow هستند که زمان عرضه ی Galaxy J2 2016 شاهد آن خواهیم بود.

قابلیت Smart Glow در گوشی های سامسونگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.